Freelance opdrachten

Adviseur digitaliseren HR processen

  • Nederland
  • Gemeente Nijmegen
  • 52 dagen geleden

Dienstverband

Contract

Uurtarief

Niet opgegeven

Uren per week

Niet opgegeven

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

Niet opgegeven

Einddatum

Niet opgegeven

Reageren voor

30 april 2025

Opdrachtbeschrijving

Werk aan een uitdagend project in een stad met ambitie. Nijmegen, de oudste stad van Nederland, zoekt een gedreven freelancer om hun P&O processen te optimaliseren. Nijmegen is een levendige universiteitsstad met een rijke historie en een breed cultureel aanbod. De opdrachtgever streeft ernaar om een wendbare en resultaatgerichte organisatie te zijn waarin de opgaven van de stad centraal staan. De HR-dienstverlening is gericht op de gemeente-brede opgaven en op het verbeteren van de ambtelijke organisatie. JE TAKEN - Ontwikkelen en inrichten van P&O processen. - Uitwerken en bundelen van bestaande P&O processen. - Inrichten van P&O processen in Youforce met behulp van de best practices van Visma RAET. - Optimaliseren van bestaande P&O processen in Youforce. - Mede ontwikkelen en optimaliseren van de processen van de Salarisadministratie. - Inrichten van: indiensttreding nieuwe medewerkers, in-, door- en uitstroom (IDU), omzetten en beëindigen arbeidscontracten, uren, salaris, functiewijzigingen, en verzuimmanager optimaliseren. GEZOCHT PROFIEL - Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau. - Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als adviseur digitale Procesoptimalisatie. - Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Youforce. - Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met het optimaliseren van HR processen. - In de gelegenheid om minimaal 2 dagen op locatie aanwezig te zijn i.v.m. werkoverleg ten tijde van de analysefase. - Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als adviseur binnen een overheid of gemeente met 100.000+ inwoners. - Een maximum uurtarief van € 120,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer, werk-werkverkeer, parkeerkosten én fee Flextender. COMPETENTIES - Klantgericht - Motiveren - Resultaatgericht werken - Overtuigend - Besluitvaardigheid - Kritisch - Analyserend vermogen Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina. BEHOEFTE AAN PROFESSIONALS 1 WERKTIJDEN De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr. Hybride werken is mogelijk. PLANNING De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 1 mei 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 30 april 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht. OVERIGE INFORMATIE - Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). - Vragen kunnen ingediend worden tot maandag 28 april 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op dinsdag 29 april 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kun je indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kun je telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. - De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot woensdag 30 april 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kun je reageren.

Bekijk externe opdracht
Tags:
HR, overheid, IT, consultancy