Freelance opdrachten

Accountmanager Wmo

  • Nederland
  • Gemeente Apeldoorn
  • 16 dagen geleden

Dienstverband

Contract

Uurtarief

Niet opgegeven

Uren per week

Niet opgegeven

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

1 juni 2025

Einddatum

Niet opgegeven

Reageren voor

26 mei 2025

Opdrachtbeschrijving

De opdrachtgever zoekt een gedreven freelancer voor een uitdagende ZZP opdracht binnen het sociaal domein in Apeldoorn. Met bijna 170.000 inwoners is Apeldoorn de elfde gemeente van Nederland en groeit naar 180.000 inwoners. De organisatie achter deze ZZP opdracht draagt bij aan strategische doelen zoals het versterken van Apeldoorn als gezinsstad, duurzaamheid en ondernemerschap, en het creëren van een toeristisch toplandschap. De cultuur van de organisatie is gebaseerd op vier kernwaarden: vakmanschap, innovatiekracht, betrouwbaarheid en samenwerking. OPDRACHT In het kader van de nieuwe inkoop op de Wmo is er behoefte aan nieuwe producten rondom Begeleiding Individueel. De organisatie denkt dat een deel van de inwoners die nu BI Basis krijgen aangeboden, voldoende zou hebben aan een lichter en goedkoper ondersteuningsaanbod. Dit product is nog niet beschikbaar en moet per 2026 worden geïntroduceerd. Dit vraagt om een uitwerking waarbij ook de afbakening tussen de huidige producten een aandachtspunt is. Met behulp van extern bureau HHM worden de productideeën voor BG en BI aangescherpt. Beleid trekt dit en heeft ook een interne accountmanager, contractmanager, kwaliteitsmedewerker en Wmo jurist aangesloten. Na de HHM-snelkookpansessie moeten de productvoorstellen verder worden uitgewerkt en voorgelegd aan aanbieders. Hiervoor is accountmanagement-expertise nodig. VEREISTEN / KNOCK-OUTCRITERIA - Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag. - Het ingediende CV bevat maximaal 5 pagina’s. - De kandidaat beschikt over minimaal een HBO diploma. - Minimaal 10 jaar werkervaring bij een gemeente als beleidsadviseur en/of accountmanager binnen het sociaal domein, waarvan: - Minimaal 3 jaar in een 100.000+ gemeente. - 5 jaar ervaring met Wmo beleid en beleidsimplementatie vanuit de rol van beleidsadviseur Wmo en/of accountmanager Wmo. - Aantoonbare ervaring met het komen tot een goed en werkend Wmo product (productontwikkeling). - Aantoonbare ervaring met het organiseren en begeleiden van sessies met aanbieders waarin gezamenlijk wordt toegewerkt naar een Wmo product dat antwoord geeft op de vraag van de gemeente. - De kandidaat is beschikbaar in de gevraagde periode en heeft geen grote vakanties van 4 weken of meer binnen 1 maand na start. - Uurtarief maximaal € 120,- exclusief BTW en inclusief reiskosten woon-werkverkeer en fee Flextender. GUNNINGSCRITERIA - Ervaring met productontwikkeling Wmo Begeleiding individueel en/of Wmo Begeleiding groep (50 punten). - Bekend met Apeldoorn, de regio Apeldoorn en haar aanbieders (50 punten). COMPETENTIES - Je bent analytisch sterk en maakt complexe materie snel eigen. - Je schakelt makkelijk van operationeel naar tactisch en strategisch niveau en vice versa. - Je bent diplomatiek, inspirerend, gericht op samenwerking en kan omgaan met verschillende belangen, rollen en verantwoordelijkheden. - Je hebt een goed gevoel voor ambtelijke en bestuurlijke verhoudingen. - Je bent betrouwbaar en transparant. - Je kan goed schrijven en spreken. - Je bent resultaatgericht en werkt gestructureerd. BENODIGD AANTAL PROFESSIONALS 1. BEOORDELING Stap 1: Beoordeling cv’s op minimumeisen. Inkoop van de gemeente Apeldoorn beoordeelt de cv’s op de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen worden geselecteerd voor stap 2. Stap 2: Selectie cv’s die aan de organisatie worden voorgelegd. Opdrachtgever beoordeelt de cv’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde gunningscriteria. Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek. De drie kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde selectiecriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek. Stap 4: Selectiegesprek. In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel. Het gesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten ontvangen op elke competentie een score (0, 3 of 5) van de opdrachtgever. De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het profiel. FUNCTIESCHAAL Deze functie is ingedeeld in functieschaal 12, verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning. FEE FLEXTENDER Flextender brengt voor deze opdracht €1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. CV-EISEN Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties. WERKDAGEN De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr. Hybride werken is mogelijk. PLANNING De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 28 mei 2025. Kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 26 mei 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht. OVERIGE INFORMATIE - De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. - Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). - Eenzelfde kandidaat in meerdere inschrijvingen. Het heeft voor de gemeente Apeldoorn geen meerwaarde als eenzelfde kandidaat in meerdere inschrijvingen wordt aangeboden. Wij vragen inschrijvers hier alert op te zijn. Indien één kandidaat in verschillende inschrijvingen wordt aangeboden, zal enkel de inschrijving met het laagste tarief in behandeling worden genomen. Indien de tarieven hetzelfde zijn, zal via loting worden bepaald welke inschrijving in behandeling genomen wordt. - Uitval gekozen kandidaat. Bij uitval van de gekozen kandidaat staat de gemeente Apeldoorn vrij om de tweede en vervolgens de derde kandidaat te selecteren voor hetzelfde aanbod. MEER INFORMATIE Vragen kunnen ingediend worden tot maandag 19 mei 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op dinsdag 20 mei 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kun je indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kun je telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 26 mei 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kun je reageren.

Bekijk externe opdracht
Tags:
sociaal domein, beleidsadvies, accountmanagement, gemeente