Freelancer

Over mij

Senior allround administrateur Specialiteit: • Opzetten, structureren en optimaliseren financiële en administratieve processen. • Ruime ervaring (40 jaar) met alle facetten van administraties. • Sterk analytisch inzicht en pragmatisch probleemoplossend vermogen. Doel: Snel ontlasten van teams, efficiëntere workflow. Hoewel al gepensioneerd ben ik er nog lang niet aan toe om achter de geraniums te gaan zitten. Ik geloof dat in wel degelijk nog iets te brengen heb op de arbeidsmarkt. 40 Jaar ervaring is zonde om zomaar links te laten liggen. Ik wil dus nog zeker 5 jaar blijven werken. Ik ben actief geweest zowel in vaste functies als administrateur en hoofdadministratie (leidinggevend 5 pers), als in interim opdrachten waar ik administraties heb opgezet, verbeteringsprocessen heb begeleid en dagelijkse werkzaamheden heb uitgevoerd. In de vaste functies heeft de salarisadministratie altijd een onderdeel uitgemaakt van mijn takenpakket.

Ervaring

S

senior accountant integration

Caldic (2024-2025)

Interim • Afstemming intercompagny accounts • Ondersteuning wegwerken back log AP administratie • Ondersteuning back-log controller • Optimaliseren AP administratie

A

AP Accounting Specialist

OTT Hydromet (2023-2024)

Interim • Ondersteuning wegwerken back log AP administratie • Optimaliseren AP administratie

A

AP Accounting Specialist

SEB Professional (2022-2023)

Interim • Aansturen Financiële administratie • Begeleiden overgang naar nieuw ERP systeem

S

Senior Accounting Specialist

OC&C Consultants (2021-2022)

Interim • Opzetten en inrichten van de Nederlandse administratie

H

Hoofd Administratie

Stichting Cito (2018-2021)

Vast • Aansturing afdeling (7 staff) • Op orde brengen financiële administratie • Optimaliseren diverse administratieve processen

H

Hoofd Administratie

Bakker Magnetics (2012-2017)

Vast • Aansturing afdeling (7 staff) • Op orde brengen financiële administratie • Optimaliseren diverse administratieve processen

H

Hoofd Administratie

Bakker Magnetics (2009-2011)

Interim • Op orde brengen administratie • Aansturing financiële administratie (3 staff). • Verantwoordelijk voor maand- en jaarafsluitingen. • Verzorgen van salarisadministratie.

A

Assistent Controller

Stichting IMEC Nederland (2006-42009)

Interim • Opzetten administratie • Voeren van de volledige administratie. • Verzorgen van salarisadministratie. • Ondersteuning van de gehele afdeling, i.v.m. implementatie van financieel systeem (SAP)

F

Finance Manager

QEK Global Solutions Benelux (1991)

Vast • Lid Management Team • Plaatsvervanger van Managing Director en overige Mt-leden. • Eindverantwoordelijk volledige financiële administratie. • Aansturen financiële administratie (3 staff). • Aanpassen financiële systemen/rapportages aan nieuwe moederbedrijven • Verzorgen van salarisadministratie. • Implementatie nieuw financieel pakket

A

Administratief medewerker/systeembeheer

SenterNovem (1985-1990)

Vast • Crediteurenbeheer. • Depositobeheer (€ 40 mln) • Operationeel houden computersysteem; S/36 & AS/400.

Portfolio / Media

-