Over mij
Senior allround administrateur Specialiteit: • Opzetten, structureren en optimaliseren financiële en administratieve processen. • Ruime ervaring (40 jaar) met alle facetten van administraties. • Sterk analytisch inzicht en pragmatisch probleemoplossend vermogen. Doel: Snel ontlasten van teams, efficiëntere workflow. Hoewel al gepensioneerd ben ik er nog lang niet aan toe om achter de geraniums te gaan zitten. Ik geloof dat in wel degelijk nog iets te brengen heb op de arbeidsmarkt. 40 Jaar ervaring is zonde om zomaar links te laten liggen. Ik wil dus nog zeker 5 jaar blijven werken. Ik ben actief geweest zowel in vaste functies als administrateur en hoofdadministratie (leidinggevend 5 pers), als in interim opdrachten waar ik administraties heb opgezet, verbeteringsprocessen heb begeleid en dagelijkse werkzaamheden heb uitgevoerd. In de vaste functies heeft de salarisadministratie altijd een onderdeel uitgemaakt van mijn takenpakket.
Ervaring
senior accountant integration
Caldic (2024-2025)
Interim • Afstemming intercompagny accounts • Ondersteuning wegwerken back log AP administratie • Ondersteuning back-log controller • Optimaliseren AP administratie
AP Accounting Specialist
OTT Hydromet (2023-2024)
Interim • Ondersteuning wegwerken back log AP administratie • Optimaliseren AP administratie
AP Accounting Specialist
SEB Professional (2022-2023)
Interim • Aansturen Financiële administratie • Begeleiden overgang naar nieuw ERP systeem
Senior Accounting Specialist
OC&C Consultants (2021-2022)
Interim • Opzetten en inrichten van de Nederlandse administratie
Hoofd Administratie
Stichting Cito (2018-2021)
Vast • Aansturing afdeling (7 staff) • Op orde brengen financiële administratie • Optimaliseren diverse administratieve processen
Hoofd Administratie
Bakker Magnetics (2012-2017)
Vast • Aansturing afdeling (7 staff) • Op orde brengen financiële administratie • Optimaliseren diverse administratieve processen
Hoofd Administratie
Bakker Magnetics (2009-2011)
Interim • Op orde brengen administratie • Aansturing financiële administratie (3 staff). • Verantwoordelijk voor maand- en jaarafsluitingen. • Verzorgen van salarisadministratie.
Assistent Controller
Stichting IMEC Nederland (2006-42009)
Interim • Opzetten administratie • Voeren van de volledige administratie. • Verzorgen van salarisadministratie. • Ondersteuning van de gehele afdeling, i.v.m. implementatie van financieel systeem (SAP)
Finance Manager
QEK Global Solutions Benelux (1991)
Vast • Lid Management Team • Plaatsvervanger van Managing Director en overige Mt-leden. • Eindverantwoordelijk volledige financiële administratie. • Aansturen financiële administratie (3 staff). • Aanpassen financiële systemen/rapportages aan nieuwe moederbedrijven • Verzorgen van salarisadministratie. • Implementatie nieuw financieel pakket
Administratief medewerker/systeembeheer
SenterNovem (1985-1990)
Vast • Crediteurenbeheer. • Depositobeheer (€ 40 mln) • Operationeel houden computersysteem; S/36 & AS/400.
Portfolio / Media
-